Long time ago guys! Denna fras käns osm den dyker upp oftare nu för tiden. Jag skriver här i perioder. Gud va jag verkligen är lat. Skit i det nu. Det regnar ute och jag tycker det är så härligt! Regn när man är lite smått bakis är det bästa. Ingen ångest för att man borde vara ute i solen. Nog om det.

De har vart några hektiska dagar. Sist jag skrev var det dags för skolavslutning. Den vart lyckad! Härlig dag i solen och allt. Sen har det blivit mycket fest! Personalfest vart det och afterwork och jag en massa hit och dit! Men de är sommar och då är det ok!

Jag har även bestämt mig (även fast ingen tror på mig alls..) att åka tillbaka till Oz. I have to! I miss Sydney, sometimes it hurts real bad. Det är sjukt men sant. Om ett år då jävlar! jag ska bli en fena på att spara pengar och hushålla bra.

Spanar in videos på youtube...




Kommentera

Publiceras ej