Jag är på semester nu. Eller om man ska vara ärlig är jag arbetslös fam till den 8 augusti. Sista jobbdagen var den 27 juni. Va har jag gjort sen dess? Ja, jag drog på festival! Peace and love! Snacka om livat. Jag fick äntligen se mitt favoritband LIVE!!! 30 Seconds to mars!! LOVE THEM!! Bästa bandet ever. Om jag älskade dom innan så är de inget emot vad jag gör nu! Jag vill bara uppleva den konserten om och om igen! Slänger in en video från konserten som jag hittade på youtube.com. Eller okej några stycken då..






Vi såg såklart en massa andra band också som Kings of leon, Oskar Linnros, The Ark, Deadmau5, Maskinen och Veronica Maggio. Men dom vi ville se var framförallt 30stm. Eller framförallt jag! Lite tråkigt att de inte är så bra ljud på videosarna men man får ett litet smakprov på vad som skedde.

Sen så har jag även tagit en tvådagars tur ut till Ljusterö med min älskade Rebecka. Kom hem igår! Så underbart och vila upp sig från allt festande. Vi var duktiga och sprang en liten rutt en förmiddag och sen har vi försökt äta nyttigt men det är ju bara att sita i. Man är ju bara sugen på chips och godis hela tiden. Badat har jag gjort för första gången i år! Underbart men kallt! Vi solade som dårar igår så att vi brände oss rejält! Jag glömde att smörja in ryggen så nu är den alldelles röd och fin.. och de kliar ska ni veta! Men imorgon är de borta!

Midsommar var underbart! Två sommriga kvällar och dar ute på Värmdö! Lägger upp bilder sen i ett annat inlägg!

Nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av solen! Fortsättning följer...

Kommentera

Publiceras ej