Väntar och väntar. Känns inte som de händer någonting alls. Sitter utanför polisens passexpedition och väntar på att de ska bli min tur! Tog en nummerlapp för typ en timma och en kvart sen. Då var det hundra nummer före mig, eller om jag ska vara exakt så var de 98 nummer. Nu är de närmare 40 nummer före kanske. Jag bara hoppas på att dom hinner med mig! Dom stänger här klockan sju. Det vill säga om 45 min. I really need a new passport and ID. Dom får ta och skynda sig! Sjukt lack jag kommer blir om det är ett nummer före och så säger dom att de är stängt för dagen. I alla fall, de skulle vara en lättnad att få detta klart så jag kan resa i sommar! Måste ju ha med mig någon sorts identifikation! Efter den 16 juni är jag körd! Nu dags att kolla hur de står till! See ya'll later!

Kommentera

Publiceras ej